Jaka powinna być komunikacja miejska w Poznaniu - spot promocyjny

poniedziałek, 15 grudzień 2014,

Ruszyła kampania telewizyjna podsumowująca projekt mający na celu opracowanie Planu transportowego dla Aglomeracji Poznańskiej. Zadania zrealizowane w ramach projektu obejmowały szeroki zakres działań zmierzających do opracowania tego dokumentu poprzez np. przeprowadzenie badań motywacji transportowych i konsultowanie z Państwem planowanych założeń tego dokumentu. Ostatecznie uzgodniony Plan transportowy został przyjety przez Radę Miasta Poznania i stał się prawem miejscowym.

Plan transportowy jest koncepcją rozwoju publicznego transportu zbiorowego, korzystanie z pojazdów transportu zbiorowego powinno być elementem codziennego życia mieszkańców Aglomeracji Poznańskiej. Największym wyzwaniem, stojącym obecnie przed władzami samorządów terytorialnych (miast/gmin/powiatów/województw) jest zmiana mentalności mieszkańców naszej aglomeracji, niepotrafiących żyć bez samochodu. Zmiana przyzwyczajeń jest możliwa, tylko wymaga odpowiedniego ukazania zalet i korzyści jakie daje podróżowanie komunikacją miejską (aglomeracyjną).
Przejażdzka " wesołym tramwajem", gdzie na pasażerów czekało szereg atrakcji:
  • Clown A' Psik
  • Samuel Ossoka - muzyk grający na bębnie
  • degustacji rogali marcińskich- Cukiernia Hanna Piskorska
  • akcja rozdawania polskich jabłek
  • rozdawanie książek
ukazuje tą atrakcyjność w niecodzienny sposób. Zobacz sam:
Spot promocyjny - wersja skrócona
Spot promocyjny - wersja pełna
 
Codzienne podróżowanie może być przyjemne i wygodne, a czas spędzony w tramwaju/autobusie nie musi być nudny i ponury!!!

spot promocyjny

Projekt "Badania i opracowanie planu transportowego Aglomeracji Poznańskiej" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (POPT 2007-2013)